جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
فاضلیان

حوزه / حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه درصد حضور مردم در انتخابات برای مسئولان دارای پیام‌هایی است، گفت: با شناسایی عوامل میزان کاهش حضور مردم در انتخابات، باید درصدد رفع آن برای افزایش مشارکت در انتخابات آینده باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کشور هستیم و با توجه به اهمیت حضور در این میدان، نباید از کنار آن بی‌تفاوت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه مردم امروز رییس جمهوری را تعیین می‌کنند تا فردا مدیریت و آینده کشور را طراحی کند، گفت: عدم شرکت برخی از مردم در انتخابات باید بررسی شود و نباید از کنار میزان حضور و عدم حضور مردم در انتخابات بی‌تفاوت گذشت.

امام جمعه موقت همدان، با تأکید بر اینکه ما ملت خوبی داریم و باید قدردان آن‌ها باشیم، یادآور شد: امامین انقلاب بارها از مردم و ملت ایران ابراز رضایت کردند و بر لزوم خدمت رسانی به آنها تأکید داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه درصد حضور مردم در انتخابات برای مسئولان دارای پیام‌هایی است، ابراز کرد: با شناسایی عوامل میزان کاهش حضور مردم در انتخابات، باید درصدد رفع آن برای افزایش مشارکت در انتخابات آینده باشیم.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، گفت: در ماه محرم، در درجه اول نماز و سپس اقامه عزای حضرت مورد توجه باشد، در این ایام اول شعور حسینی و بعد از آن شور حسینی مد نظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه محرم و صفر زمان بالیدن است نه نالیدن، خاطرنشان کرد: بساط محرم و صفر تمرین خوب نگریستن است نه فقط گریستن و لذا خوش به حال کسی که هم زنجیر می‌زند و هم زنجیر از پای گرفتار باز می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha